Träning

Har kommit igång med träningen nu och det är sååå gött!
Behöver verkligen få träna, blir så mycket gladare då och får mer ork och energi...Sen är det ju aldrig fel med lite "egen-tid".

I onsdags så körde jag och Agnes mamma/barn träningen och det gick jättebra...fick skippa stretchen och ge Agnes mat istället, men hon är jätteduktig och ligger och tittar på mig när jag tränar för fullt!

I torsdags så fick det bli bodypump, det var tufft men kul! Vill verkligen köra nu så att kroppen formar sig lite och sen gå ner några kilon...det vore inga fel!
Har ju gått ner alla graviditetskilon + några till men vill ju ner mer...hihi!

Idag så var jag och körde Indoor!
Sååå kul, inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara efter lite mer än 1-års uppehåll. Provade ju mest idag för att se hur mycket jag kan öka nästa gång :)

Bra kört Marlén!
Nu är det bara att köra ❤️ 
Måste ju tacka min underbara pojkvän oxå som gör det möjligt för mig att träna...tack älskling! 
Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0