Uppdatering

Jag gör en liten snabbresumé av veckan som varit, får bli så när jag inte varit så duktig på att blogga!

I måndags så åkte jag och barnen till Lämås och lekte med Frida, Elias, Emilia, Johanna & Nellie...
Barnen lekte jättebra så det var skönt, tur att han inte är lika "trotsig" borta som hemma!


I tisdags var det dagisdags och så hade vi möte med dagis, det kändes jättebra! Skönt att sitta ner och prata med fröknarna...
Efter mötet så åkte vi till Lasarettet, dags för Agnes att röntgas och se hur höfterna ligger efter skenan. Håller tummarna att det ser bra ut. Får väl svar nästa vecka lr. veckan därpå!

Igår så var det dagisdags, mesans Albin var på dagis så gick jag och Agnes iväg till Träningslagret och körde mamma/barn träning. 
Det gick jättebra, Agnes låg så snällt och tittade på och skrattade lite åt mig ❤️ Gick lättare att träna när Agnes låg bredvid och "hejade" :)
MÅSTE köra det igen!

Idag så var det dagisdags, sen ner till stan och fixa present, (ska ju på 4-årskalas på söndag).
Sen hem och stekte pannkakor, mös med Agnes och sen iväg och hämta Albin ❤️ 
På eftermiddagen så kom svärfar/farfar hos och hälsade på, sen kom svärmor/farmor efter jobbet. Sen gick de vidare på hockey.
 
Nu ikväll har jag myst med mina älskade barn, Jerry gick till en kompis och kollade hockeyn :)
Har gått jättebra i alla fall med nattning och annars oxå.

Nej nu ska jag försöka sova och hoppas att huvudvärken försvinner tills imorgon :)

Vad har nu för planer imorgon?
Kramis






Kommentarer
Postat av: Anna

Planerna blir nog något liknande dina. Jan ska ut med jobbet och jag och Frida är själva hemma. Blir kanske en liten mysstund ihop och sedan lägga henne så jag (ego som jag kanske är) får en liten stund själv också framför TVn... ;) Finns ju chans till mys imorn med- för då jobbar Jan kväll. Ja den som lever få se. Ha en mysig fredagkväll och trevlig helg.

2013-10-04 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0