Presenter

Nu ska vi se om huvudet är med mig!
Jag ber om ursäkt redan nu om jag glömmer någon present ❤
Allting var jättebra!
Tack tack tack

- 3 st halsband (olika)
- hyllan till sitt rum
- matta (hoppa hage)
- Skattkammarbok
- Pengar
- Canvas tavla
- bestick, mugg
- taklampa
- informationstavla
- kramdjur
- dockvagn, fick två så får byta den ena
- presentkort Leklådan
- filt
- strumpor
- brio clown
- vägghylla

Tror jag fick med allt!
Ser ni något som jag missat så kommentera inlägget ❤
Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna..sååå trött!

Godnatt
Nu tappade jag mobilen oxå, verkligen dags att sova!
Puss å kram å gnugga näsa


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Arsenalpyjamas, nappflaska, napp och haklappar

2013-09-02 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0