Trotsåldern

Albin är inne i någon period nu som inte alls är rolig, trots kallas det!
Vet ju att det hör till när man utvecklas och jag vet att man klarar det men just när man är inne i den perioden så är fet tufft. Man sätts verkligen på prov som förälder!

Tack och lov så är han ju VÄRLDENS goaste lilla kille oxå och då glömmer man bort allt som varit jobbigt!
Älskade Albin, jag älskar dig så det gör ont i mig ❤️ Vi kommer att klara den här perioden tillsammans...vi kommer vara så mycket starkare när vi tagit oss igenom!

Så nu Marlén är det kämpa, kämpa, kämpa som gäller och kom ihåg att räkna till 10...och vissa gånger till 100 ;)

Kramis ❤️








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Marlen.
Tänkte på en sak ang. bl.a. trotsåldern. Känner du att det har varit en fördel eller hur jag ska säga att du jobbat med barn innan du fick egna barn- blev förälder. Jag funderar lite på det där ibland om det har hjälpt mig i vissa situationer att man har förskolejobb med sig i ryggen. Hoppas du förstår vad jag menar/frågar ;)!

Svar: Hej! :) jo jag tycker det har hjälpt mig, litegrann i alla fall! :) känns skönt att ha sett hur det funkar på förskolan oxå nu när Albin går där :)
Marlén

2013-09-30 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0