Onsdag

Onsdagen är snart slut, jag har gått och lagt mig med resten av familjen. Hoppas jag somnar i tid idag för är riktigt trött!

Dagarna de rullar på!
Jag har varit på anställningsintervju i måndags så nu ska jag börja jobba i slutet av April och gå bredvid till en början...ska jobba på äldreboende, helt nytt för mig men är riktigt sugen på att testa! 😊 

Annars så förbereder jag en del för Agnes 1-årsdag ❤️ Ska fira den med familj på långfredagen och sen med Jerrys familj på hennes födelsedag, påskafton. Blir lite konstigt men huvudsaken är ju att vi uppvaktar våran lilla sessa när hon börjar bli stor ❤️ 

Igår kväll så var det paketinslagning, ikväll har jag pysslat ihop ett grattiskort och imorgon är det dags att baka tårta.
Albin hjälper till så det kommer gå kanon 😊 

Nu är det sovdags, ögonlocken vill inte hålla sig uppe längre..godnatt!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0