Fullt upp

Gud..idag har det verkligen gått i ett!

Gjort naglarna julfina (men orkade tydligen inte vänta tills det torkat klart så ja..jag har ju i alla fall målat naglarna sen att det är lite borta får jag försöka fixa imorgon).

Fixat en spellista med musik till min 30-årsfest.

Varit och handlat det sista på Maxi!
Fick sällskap av mamma så det var kul att vi hann ses innan julafton..skratta och härja som vanligt men det är ju typiskt oss ❤️

Sen har jag packat barnens och mina grejer så vi kan fira jul i Ekshärad ❤️ 

Hann även med att träffa Angeline, Noah, Isa, Frida, Elias & Emilia ❤️ 
Det var alldeles förlängesen så skönt att vi hann träffas!

Sen var det hem och fixa kvällsmat och packa in allt i bilen och hämta älsklingen på jobbet!

Nej nu ska jag bara sitta och njuta i bilen och vara social mot älsklingen som kör..barnen de sover så gott, snarkar gött i bilen ❤️ 

Kram på er och kör försiktigt ni som är ute och åker..riktigt halt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0