Det var en gång...

...för 10 år sen som jag mötte min drömprins ❤️ 

Den 14:e februari klockan 01:50 på Statt i Karlskoga så skringrade sig dansgolvet och fram kommer Jerry...

Ja resten är historia ;)
Vi blev i alla fall inte tillsammans på en gång utan vi väntade till den 27/2 och "frågade chans" på varandra...

Tack älskling för att jag får vara din sambo/flickvän/bästa vän & mamma till dina barn ❤️ 
Du är det bästa som hänt mig & jag är så glad att vi träffades den där kvällen på Statt och att jag gav dig rätt nummer, det bästa beslut jag tagit ❤️

Jag älskar dig nu & för alltid...
Jag vill åldras & bli gammal tillsammans med dig, utan dig skulle jag inte klara mig...Tack Jerry för att du är du ❤️

 Du & jag
tills döden skiljer oss åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0