Måndag

Igår så var det full fart hela dagen.
Började med att åka till Öppna förskolan och leka av oss litegrann, stannade i ca.2 timmar. Då var Albin hungrig och ville åka hem så det gjorde vi.
Fixade lite mat och sen så gick vi ut!

Fick sällskap av Angeline, Noah & Isa ❤️ 
Så mysigt med sällskap/kompisar.
Agnes och Isa gjorde sandlådepremiär så där kommer de nog spendera många timmar...passade på att smaka på sanden oxå, allt ska ju in i munnen.

Var nog ute i ca.2 timmar sen gick vi in och mös ner oss i soffan.
Båda barnen tvärslocknade så de fick sova tills Jerry kom hem ❤️ 

Efter det stack vi hem till svärföräldrarna, medans de andra tog bilen så tog jag en löparrunda, var tvungen att kolla om jag orkade hela vägen 😊 
Kan säga att jag klarade det och jag var såååå nöjd när jag kom fram...snyggt jobbat Marlén!

Tack för en underbar dag ungar! ❤️
Kramis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0