Tisdag

Idag så var Albin till dagis ❤️ 
Han har verkligen längtat dit, han var ju hemma hela förra veckan eftersom det gick magsjuka då och det ville vi ju inte få igen...räcker led en gång 😉 

Agnes och jag fixade tvätt, disken och bäddade sängarna men sen mös vi ner oss i soffan. Agnes sov i ca.2 timmar och jag passade oxå på att sova en stund...Underbart ❤️ 

Sen var det dags att hämta Albin, en glad kille som följde med hem men när jag sa att vi skulle leka ute blev han lite arg.
Det slutade i alla fall med att vi var ute och lekte i 3 timmar...haha, sååå skönt!
Och Albin och Agnes var på toppenhumör hela tiden!
Käkade lite frukt ute och sen somnade Agnes i vagnen en stund så då gick vi till Nobel och kollade på lite hockeyträning.

Sen gick vi hem igen och käkade lite mat. Efter det kom älsklingen hem från jobbet så vi hann ses ek stund men sen åkte Agnes och jag på tjejkväll med Annelie, Madde & Alex, tack för en supermysig kväll och god mat ❤️ 

Nu ligger jag i sängen och resten av familjen sover...
Så mysigt när Agnes kryper intill och vill ligga nära ❤️ 

Albin han ligger i sin säng och sover så känns lite lyxigt med så mycket plats i sängen ;)

Kram på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0