2013

Tänkte försöka mig på en resumé men eftersom jag har minne som en guldfisk så får vi se hur mycket jag kommer ihåg från året som var...

- Jobbade till Mars innan jag blev sjukskrivning för att jag inte orkade jobba längre under graviditeten

- Förberedde oss för att 3 skulle bli 4

- Albin fyllde 2 år och uppvaktades av alla våra nära & kära

- Agnes kom till oss den 19/4 och gjorde oss till världens lyckligaste familj

- Agnes fick höftskena när hon var 3 dagar gammal, fick ta bort den vid 3 månader för då såg allting bra ut med höften, en UNDERBAR dag

- Midsommarfirande i Halmstad med våra fina kompisar

- Stockholmsresa och hälsade på faster Emma

- Gick på Skansen

- Åkte till Kolmården (vädret var inte på våran sida, det ösregnade verkligen och vi var blöta överallt men det blev eb UNDERBAR dag trots allt)

- Dagsturer till olika badplatser

- Hälsade på våra fina kompisar i Helsingborg

- Massa mys i Lämås

- Lekt och busat med kompisarna Elias, Emilia, Noah & Isa

- Träffat våra fina familjer
Anitha, Conny, Tobbe, Jennie, Micke, Angelica, Melker, Ellen, Bosse, Ann & Emma ❤️

- Lars Winnerbäck i Göteborg med min underbara pojkvän

- Firat 9 år tillsammans med världens bästa sambo/pojkvän/pappa ❤️
Och varit förlovade i 9 år

- Bokat skidresa till Sälen (mars 2014)

- Åkt ambulans för första gången, åkte på njursten x antal gånger och till följd fått röntgats x antal gånger...Hoppas den *piiiiiip* stenen försvinner snart

- Festat med våra underbara kompisar ❤️


Ja vi har hunnit med en hel del.
Och jag har säkert missat en massa saker men det får räcka för nu!

Tack allihopa som har gjort vårat år helt UNDERBART!
Det skulle aldrig ha blivit så bra utan er min fina familj & mina underbara vänner!
Jag är lyckligt lottad som får ha er omkring mig...TACK FÖR ATT NI FINNS ❤️ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0