Träning

Idag fick det bli ett Indoor pass.
Stod som första reserv men bestämde mig ändå för att åka till Lagret och hoppas på att det var någon som inte var lika träningssugen som jag!
Tur var väl det för det fanns en Indoor maskin ledig...TACK!

Det var sååå skönt att komma iväg!
Vill verkligen bli kvitt några extra kilon nu efter jul och nyår men vill även bara få träna och må bra!
När jag får åka iväg och träna och få "ladda" batterierna mår jag allra bäst.
Jag skulle inte klara mig utan träningen.

Nu jäklar kör vi på som vanligt!
Någon som gör mig sällskap? ;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag hänger jättegärna på! Roligare å gå fler:)

2014-01-03 @ 15:26:34
Postat av: Kajsicken

Visst är det skönt att komma igång! Skulle gärna hänga på om jag var hemma längre! :)

2014-01-03 @ 17:10:19
URL: http://kajsaberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0