Längesen

Nu var det längesen jag bloggade..
Dagarna går sååå himla fort, hinner knappt med allt känns det som!

Försöker mig på en liten resumé av de senaste dagarna 😊 

Har ju uppvaktat våran underbara son med en massa kalas. Inte så lätt att få ihop det men blev helt okej.
Delade upp kalaset på olika dagar, kan ju inte bjuda in för många för det blir sååå trångt! 
Skönt när man köper hus så man förhoppningsvis får plats allihopa.

Har jag gjort mer då?
Försökt hinna med lite träning, blir för lite men samtidigt är det bättre att komma iväg någon gång än ingen alls!

Har ju även varit på röntgen igen för njurstenen men den här gången tror jag inte att de hittar någon, hoppas hoppas hoppas att stenen är borta!

Ja ni minnet är bra men kort så detta är vad jag kommer ihåg att jag gjort!
Kanske blir mer uppdatering imorgon men nu är jag *piiiiiiiip* trött så ögonen åker ihop...

Godnatt allihopa och sov så gott!
Kramis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0