Fredag

Då var det redan fredag.
Veckan har gått hur fort som helst..
Har jobbat tisdag, onsdag och jobbar nu fredag, lördag & söndag.

Har lämnat barnen på dagis. De cyklade idag och båda två är superduktiga ❤️ 
Jag passade på att ta en PW till jobbet så nu sitter jag och vilar mig lite innan det är dags att börja..skönt att varva ned litegrann innan jobbet!

Vad har vi gjort mer i veckan då?!
Shit..minnet är bra men kort.
I måndags tig vi det mest lugnt hemma efter att ha varit bort i helgen, sen i tisdags kommer jag inte ihåg.
Igår så åkte vi till doktorn med Agnes för att kolla Polyperna på henne men hon var helt hysterisk så doktorn fick inte röra henne. Det är tack vare en annan läkare som undersökte Agnes öron en gång och jag kan bara säga att jag fattar inte att han får ta hand om barn. Inte det minsta proffsig utan bara körde på...hoppas att det släpper i alla fall så hon slipper bli hysterisk varje gång man ska till doktorn! ❤️
Sen efter det så cyklade vi, med cykelkärran, till Maxi och handlade lite smått och gott till helgen.
Efter det var vi ute, käkade kvällsmat och sen gick vi på Hockey i Nobelhallen! 

Jaha..nu är det dags att svira om till jobbarkläderna!😊 
Ha en mysig fredagskväll...
Kramis












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0