Avslutningsfika

Idag hade vi avslutning i en av kurserna jag läst under hösten, VOMS2 (Vård- & omsorgsarbete 2).
Var riktigt kul att komma tillbaka till skolan efter praktiken, den har verkligen gett mig lite energi tillbaka. Hade världens bästa praktikplats och handledare, så ska börja jobba timmar där. Blir riktigt kul...kul att ha fler ställen att jobba timmar på så jag kan få ihop lite tid sen när jag avslutat studierna ❤️ 

Annars känner jag mig sjukt nöjd med min insats i skolan...har presterat riktigt bra ned tanke på att jag läser 700 poäng istället för 400 poäng, nästan det dubbla. Det har såklart varit en riktig berg- och dalbana som tyvärr satt sina spår. Tur jag har min underbara pojkvän, våra älskade barn, min underbara familj, svärföräldrar, svägerskor och såklart världens goaste vänner! ❤️ jag skulle inte klara mig utan er..tack för att ni finns och för att ni stöttar mig till 100 %..MINST! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0