Slutbetyg

Slutbetygen har börjat sättas, har fått i 3 av 5 ämnen...riktigt skönt och i slutändan är det värt allt slit.

Vård- & omsorgsarbete 1: B
Socialpedagogik: B
Medicin: B

Väntar med spänning på slutbetyg i Specialpedagogik och Vård- & omsorgsarbete 2, men får nog inte slutbetyg i dem förrens januari... Vänta är ju inte lin starka sida!





Några av mina studieuppgifter..finns ju x antal till. Har aldrig i hela mitt liv gjort så mkt inlämningsuppgifter som jag gjort denna hösten, men tur att jag tycker om det. En del är ju tuffare än andra, men värt allt slit när man får sådan himla bra feedback ❤️ 

Har gjort i ordning ett Word-dokument där jag ser vad jag fått för betyg på vilken uppgift 👍🏼 ordning & reda löning på freda' 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0