Uppdatering

Jag har verkligen haft tiden, orken eller lusten för att uppdaterabloggen.
Har varit tvungen att lyssna på min kropp och bara koncentrerat mig på mig själv, familjen, skolan och jobbet ❤️ 

Ibland säger kroppen helt enkelt ifrån.
Just nu är jag på praktik, har varit ute i 3 veckor så nästa vecka är den 4:e och sista veckan. Känns tomt för har verkligen varit en underbar praktik...

Annars är det inlämningsuppgifter, prov och vara med familjen som gäller.
Agnes har varit sjuk under november och december..det började med öroninflammation, sedan halsfluss och till sist urinvägsinfektion som hade vandrat vidare till njurarna 😔 
Usch, sååå tråkigt när ens barn inte mår bra..man skulle kunna göra vad som helst för att ta deras onda istället för dem ❤️ 

Snart är det även jul, som jag längtar!
Det ska bli såå himla mysigt..
Nej nu för det räcka i detta inlägg.. Uppdaterar med lite bilder i nästa ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0