Fredag

Det har varit en underbar fredag idag!
Började med att ligga å dea oss lite i sängen innan vi gick upp och fixade frukost ❤️ 

Sen lite lek innan vi klädde på oss och gick ut, fick bli en promenad till KB-planerna, (konstgräsplanen), där vi spelade lite fotboll!
Riktigt kul och nu längtar jag lite efter våren och slippa ta på sig så mycket kläder. Men innan våren är välkommen är det dags för Sälen ❤️ 

Annars idag blev det lite mys efter maten och sen kollade vi på film medans vi väntade på pappa och farmor. Sen blev det tacomys... 
Vad vore en fredag utan tacos?! 😜 

Sen gick grabbarna och farmor på hockey och Agnes och jag hade lite tjejmys ❤️ 

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till jobbet imorn...börjar morgondagen med en PW till jobbet 👍 

Hur har eran fredag varit?
Kram på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0