Fullt upp

Den här veckan är det verkligen fullt upp men tycker det funkar bra..än sålänge i alla fall!

Igår så var det jobb och dagis. Sen efter dagishämtningen så hem och fixa käk, packa väskan för MiniSim med Albin. Sen på kvällen blev det lite pyssel, ska ju på dop på lördag så var tvungen att fixa lite 😊

Idag har vi haft mys förmiddag här hemma innan det snart är dags för dagis och jobb! 
Men ikväll när jag kommer hem från jobbet får det bli soffan/sängen.

Imorn är det dags att gå lyftteknik så det ska bli intressant. Skönt att äntligen få gå det eftersom jag snart jobbat 1 år utan att få gå på det tidigare!
Sen efter det så är det dagishämtning och plock hemma och självklart tid med barnen ❤️ 

På torsdag så ska jag ha möte/prov med ena läraren som jag ska ha på Komvux, bara att hålla tummarna så jag får validera till USKA nu bara!
Sen ska jag nog dammsuga och städa lite hemma så man kan njuta av ett rent hem till helgen!

På fredag är det dags för jobb igen, lång dag mot vad jag brukar jobba men det ska nog gå bra. Får väl se hur trötta barnen är när jag hämtar dom på dagis!❤️ avslutar i alla fall fredagen med fredagsmys...det är ett MÅSTE! 

På lördag är det Skrinna för Albin och då medans grabbarna är på det så ska Agnes och jag åka till badhuset och ha lite mor & dottermys ❤️ 
Sen ska vi hinna tvätta litegrann innan det är dags för dop för Julia ❤️ 
På kvällen blir det mys med tända ljus och bara ta det lugnt!

Söndagen är det INGET planerat så får se vad det blir, men lutar nog åt en lugn hemmadag! 

Vad har ni för planer till veckan?
Kramis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0