Min älskade sambo/pojkvän/bästa vän



Klockan var 01.45...
Platsen var Statt i Karlskoga...
Dagen var alla hjärtans dag...

Det var då jag träffade prinsen i mitt liv, (visste inte det då),
Bara någon vecka efter det som bestämde vi oss för att vara
pojk- & flickvän,
en av dom bästa sakerna som vi bestämt och sen dess har vi varit med om en hel del saker...
Roliga, ledsamma, spännande, helt underbara saker som jag är så glad att få dela tillsammans med dig älskling!

Tack för att du är den du är & för 11 fantastiska år tillsammans!
Hoppas på många år till tillsammans med dig för utan dig skulle jag vara halv!

Du & jag älskling...
Tills döden skiljer oss åt!
Pusss på dig min älskade 
sambo/pojkvän/bästa vän ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0