2015

Då är det nytt år och nya saker att se fram emot, det känns som det kommer hända en hel del spännande det här året ❤️ 

Den 8 Januari är det dags att fylla 30 år & det känns väl inget speciellt förutom att det ska firas med fest!! (Två stycken får det bli, en för släkt & familj och den andra för kompisarna) ❤️ 
Ser verkligen fram emot det så mycket som ska fixas och förberedas.

Sen ska jag ju börja validera till Undersköterska och det ska bli sååå kul, jag har äntligen hittat rätt och nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor ❤️ 
Längtar tills man kan söka jobb och ha en bra utbildning så man förhoppningsvis slipper att räkna timmar varje månad för att få ihop sin inkomst!

Annars är det ju en massa annat att oxå se fram emot men det här är väl det som tar upp det mesta av min tid just nu...fullt i hjärnan 😊 

Hur ser erat år ut?
Har ni något speciellt att se fram emot?
Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0