30-åring

Jahapp då är man 30 nudå ❤️ 
Känns lite konstigt för känner mig inte som 30, men tiden går fort när man har roligt...

Jag är i alla fall såå nöjd med allt jag hunnit med och fått uppleva och känna.
Har världens bästa familj, vänner, släkt och självklart barn & pojkvän ❤️ 
Jag skulle absolut inte vara den jag är idag om jag inte haft er i min närhet så tack för att ni finns ❤️ 
Tillsammans är vi oslagbara!

Dagen började med sång & frukost på sängen av mina älsklingar...fick höra ja må du leva, men även ett extra nummer..."Heja heja heja heja heja heja BIK...åh BIK, åh BIKKKK"...tack älsklingar ❤️ 

Sen under dagen har det gått i ett, dagislämning, pyssel och plock hemma med min lilla prinsessa och sen hämtning på dagis och handlat med mamma och Tobbe det sista till festen, tror jag i alla fall.

Dagen avslutades med att vi hämtade Jerry på jobbet, vidare till Katrinedalskrogen och köpte med jättegod mat och sen en jättefin blombukett & pengar till kläder! ❤️ 

Tack älskade familjen för att ni finns... Jag älskar er nu & för alltid, tills döden skiljer oss åt...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0