Nu var det ett tag sen..

Har inte haft orken att blogga när det funnits tid, men nu så...

I onsdags var kag på introduktion om validationen, blev väl lite klokare men oxå lite besviken...det är inte helt 100 att jag får validera än, om jag inte kan tillräckligt på mötena med mina lärare om vården så kommer jag inte få validera utan då tycker dom att jag ska söka in till den "riktiga" undersköterskautbildningen!
Suck...får hålla tummarn att de 10 månaderna som jag jobbat räcker till, men är väldigt nervös och jag vill ju verkligen bli undersköterska!

Jaja, efter introduktionen var det bara att hämta Agnes hos Tobbe & Jennie, de fick vara barnvakt, och så åkte vi till Karlskoga lasarett för att kolla hennes öron.
Jag misstänkte öroninflammation igen och eftersom hon slutade med penicillinet för bara 14 dagar sen så ville de kolla henne ordentligt!
Var i alla fall som jag trodde så nu äter min lilla prinsessa penicillin igen...
Bara hoppas att det försvinner denna gången, men ska i alla fall tillbaka om 3 månader igen så de kan kolla hur hennes öron ser ut då ❤️ 

Annars har det inte hänt så jättemycket!
Älsklingen och jag var till Örebro igår.
Passade på att shoppa "litegrann".
Blev visst en del...en mysig tröja, en tunika, ett linne, skor, ljus, en ram och så lite annat...
Sen hade jag spanat in ett par skjutdörrar till garderob i Kumla så fick bli en sväng dit och köpa dom oxå!
Nästa renovering är hallen.
Längtar redan, har så mycket idéer!

Vad har ni haft för er då?
Kramis










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0