FoodBox Challenge

Vecka 3 med FoodBox Challenge börjar lida mot sitt slut.
Jag är nöjd med veckan som varit, haft två vilodagar från träningen och det är lagomt.

Har kört gym denna veckan och det var riktigt kul, var längesen jag körde det!
Gött att forma till kroppen litegrann även fast det ska bort några kilon till ❤️ 

Började ju min resa i mitten av Januari, en grymt bra grej som jag är stolt över att klara av. Vågen minskar sammanlagt -7,5 kg, inte överdriver mycket,'EM jag tar det sakta men säkert, inte sattnågot slutdatum utan jag kör på.

Just nu är det FoodBox Challenge som gäller i ca.2 veckor till så full fokus på det, på veckodagarna följer jag ett "matschema" som funkar super. Får inte i mig allt men håller tiderna någorlunda ❤️ 

Jag är sååå taggad på att det här ska bli "mitt" år och en förvandling till en piggare och gladare 30-åring ❤️ 

Kram på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0