Måndag

Då är måndagen snart slut och veckan är i full gång ❤️

Idag kom Frida, Elias & Emilia hit och gjorde oss sällskap. Blev bus å lek, mat å glass...riktigt kul att träffas!
Längtar till midsommar, se om vi lyckas fånga alla barnen på bild! ❤️ 

Annars idag har det varit en skön dag, jag och barnen var å handlade och sen stannade vi ute en stund tills mamma/mormor & pappa/morfar kom. De fick vara barnvakt en stund nu ikväll så jag kunde sticka iväg och träna.
Körde ett jättebra Indoor Walking pass och är supernöjd! 

Får se vad det blir mer för träning denna veckan, hoppas på ett bodypump pass på fredag 💪🏼 sen får det bli gymmet och Power Walkes ❤️ 

Nu har jag precis krupit ned i sängen och fick sällskap av min älskade dotter, bäst att ta till vara på tiden som de vill komma och lägga sig i mammas och pappas säng ❤️ 

Vad har ni gjort idag?
Kramis










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0