Träning




Igår efter jobb så fick det bli en PW.. Såå jäkla gött! Måste bli lite oftare för nu var det några dagar sen och älskar energin jag får utav mina PW ❤️ 

På tisdag är det dags för avslutning med FoodBox Challenge och det ska bli riktigt skönt, börjar tröttna på de där matlådorna..ända negativa är väl att jag inte har något träningskort kvar och att jag inte gått ned så mkt som jag vill på vågen MEN jag börjar känna mig nöjd med min kropp när jag kollar i spegeln. Visst det är en bit kvar (och några kilon kvar), innan jag kan säga att YES, nu har jag nått mitt mål. 
Det som är skönt är att jag vet att jag kommer klara det men vet inte när och hur lång tid det kommer ta, tänker inte stressa och må dåligt av det utan det får ta den tid det tar..nu är jag ändå på rätt väg ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0