Träning..FoodBox

Träningen rullar på, blir tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja.
Inte lätt att få ihop allt så jag hinner/kan åka iväg och träna.

Igår så fick det i alla fall bli en PowerWalk med Agnes som sällskap.
Inte världens bästa tempo i stormen men riktigt skönt att komma ut.

Ikväll är det dags för Föreläsning igen om träning. Ska bli intressant...hade hoppats på att hinna träna lite innan men verkar bli svårt, Jerry jobbar antagligen över så får se om det går att lösa..

På torsdag har jag i alla fall bokat pass men behöver barnvakt..igen..får se om det löser sig!

Angående maten går det bra, vissa matlådor har jag jättesvårt för men bara att kämpa på.
I helgen så syndade jag litegrann men men..sånt är livet ❤️ 

Är ca. halva tiden kvar så nu är det bara att lägga i en högre växel 💪🏼👍🏼👊🏼





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0