Tiden knallar på

Nu är det en vecka sen jag uppdaterade sist...dagarna går i ett och det är fullt upp men ändå minns man inte vad man gjort! Hmm...

I måndags var Albin och jag på simskola i alla fall och det går riktigt bra, han gör sitt bästa och lyssnar på vad han ska göra. Jag är ju med i vattnet och stöttar och hjälper honom, det är kul när man får vara lite delaktig 😊 

I tisdags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde...tänk tänk tänk!

I onsdags så fick det bli en sväng till vårdcentralen..Jag hade så himla ont i halsen och Agnes dreglade väldigt så ville kolla om vi hade halsfluss... 
Jag har halsfluss och Agnes har dubbelsidig öroninflammation..igen!!!
Jag kan ta att ha halsfluss och skulle göra vad som helst för att Agnes ta Agnes öroninflammation ❤️ 
Nu hoppas vi att pencilinet ska få bort vårat onda i alla fall och att vi får vara friska sen!

Idag så har vi varit hemma och tagit det lugnt...mamma/mormor var och hälsade på en sväng och sen på eftermiddagen så gick vi ut i det underbara vårvädret!

Nu ligger jag i sängen...
Kollar lite på TV innan det är dags att sova! Ska juh vara hemma imorgon med, vill inte smitta på jobbet!

Hoppas ni haft en bra vecka, skönt med fredag imorgon ❤️ Kramis













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0