FoodBox challenge

Imorgon börjar jag en ny utmaning..ska fortsätta min resa som jag började i Januari att minska på vågen och på måttbandet..är riktigt nöjd med min resa hittills och nu ska jag bryta av med en helt ny utmaning.
Det ska bli så sjukt kul & spännande.
Det går ut på att vi är 10 personer i min grupp som under en månad ska gå ned 50 kg tillsammans ❤️ 

Vi "får" matlådor, ett matschema, vägning, föreläsningar och träning under den här challengen...
Jag kommer att blogga under veckorna som går och skriva lite hur det känns med mera...nu jäklar ska jag nå ett av mina mål!

Heja heja...Morgondagens träning blir EasyLine och sen får jag se vad jag hittar på mer i veckan, jag får ju inte glömma bort mina PowerWalks 💪🏼 

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0