Tisdag

Idag är energin inte på topp, blev ingen promenad idag i det här skitvädret så det fick bli lite pyssel på datorn. 
Fixar lite tavlor till barnens rum, får se när vi ska hänga/ställa upp dom...

Annars idag har jag ringt och fixat så jag förhoppningsvis får börja stämpla snart.
Får inte så mkt timmar som jag önskar, men skönt när sommarschemat börjar så jag vet när och vilka tider jag jobbar 👍🏻 

Nu ska jag kolla på Sofias Änglar och bädda med mig i soffan...riktigt frusen!

Vad har ni för er idag?
Kramis ❤️ 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå så fina tavlor du gjort!! Nyfiken på vad du använt för program??

Svar: Vem är du? 😊vill gärna veta vem du är.. Med vänlig hälsning, Marlén
Marlén

2015-05-20 @ 19:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0