Vecka två

Nu är jag inne på vecka 2 med FoodBox-challenge och jag tycker det är riktigt kul, börjar komma in i att äta "hela tiden". 
 Igår så fick det bli ett Indoor pass och idag har det varit en föreläsning om kosten..riktigt bra föreläsning och vi är en mysig "liten" grupp som alla verkar taggade på detta 💪🏼 

Imorgon om jag inte får jobb så får det bli en låååång, härlig PowerWalk och sen på torsdag har jag bokat in ett IndoorPass igen ❤️ 

Skulle vilja träna oftare men inte lätt att få ihop allting.
Från det ens till det andra så hade det i alla fall minskat litegrann på vågen, spännande att se hur denna veckan slutar 😊 

Hur går det för er med mat och träning?
Kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0