Mkt nu

Det är mycket varje dag och veckorna bara springer förbi..

Det är skola, nästan varje dag.. 3-4 inlämningsuppgifter/vecka, nu är det snart dags för prov också och det känns sådär! Vet att jag kan göra arbeten och har fått jättebra feedback på de jag lämnat in, riktigt stolt över mig själv. Nu är frågan om jag fortfarande kan plugga till prov, det gick bra under gymnasiet men det är ju många år sen!

Annars är det mkt planering inför Jerrys 30-årsfest, han ska ha för familjen och släkten, hoppas det blir en jättebra fest och att Jerry blir nöjd!

Barnen är på dagis och sen har Jerry varit ledig några dagar och varit med barnen ❤️ så skönt att de inte går på dagis måndag-fredag varje vecka utan att de blir lite lediga mitt i veckan oxå ❤️ 

Bjuder på lite bilder!
Kram på er













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0