Veckorna går

Gud..veckorna går hur fort som helst!
Det skola och inlämningsuppgifter hela tiden, men nu börjar jag äntligen se slutet ❤️ vecka 48 är det dags för praktik, innan det ska det hinnas med en del prov. Ingen aning om hur det kommer gå, men på nått sätt så måste det gå!

Busungarna är på dagis ❤️ så skönt att de trivs så bra på sitt dagis både med sina fröknar och sina kompisar. Stora barn nu som kan prata och förklara å göra sig hörda! Mycket trots och mycket kiv, men sedan kommer de där stunderna med de underbara orden som, vad vacker du är eller jag är så stolt över dig! ❤️ jag älskar er mina älskade busungar..vad skulle jag göra utan er?! 

Pusss å kraam







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0