Onsdag

Då är onsdagen snart slut. Jag har hunnit med en hel del idag, känns riktigt skönt. Började med stt lämna barnen på dagis och sen blev det Hemmastudier, påbörjade en ny inlämningsuppgift så den hoppas/SKA jag bli klar med denna veckan 👍🏼 

Jag har även hunnit träna, blev gymmet idag med brorsan. Körde axlar och sen provade jag att maxa på knälyft, orkade verkligen mer än jag trodde 🙌🏼 

Sen hämtade jag busungarna och så åkte vi till Maxi och handlade. Skönt att ha det klart så vi slipper det på fredag. Då är det bara att hämta barnen och sen vänta in älsklingen för lite fredagsmys ❤️

Efter Maxi kom mamma hit och var barnvakt en stund för jag hade tid hos tandläkaren. Hoppa över nästa rad om du inte vill läsa lite skryt 😊 
På 31 år har jag INTE haft något hål i mina tänder, aldrig lagat eller gjort något större ingrepp. Behöver oftast ta bort tandsten men det är ändå skönt 😊 

Sedan resten av kvällen har det käkats kvällsmat, läst godnatt bok och lyssnat på saga i våra älsklingars rum. Vi brukar turas om att sova tillsammans så idag sov jag med Albin och Jerry med Agnes. Imorn byter vi ❤️

Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Ska straxt ge upp för idag! ❤️ godnatt allihopa! Kramis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0