YES

Kollade nyss in på It's..våran läroplattform där vi lämnar in uppgifter med mera. 

Fan va glad jag blev..hade fått två arbeten "rättade" och jag är såååå nöjd med feedbacken och mina arbeten!
Känns skönt att veta hur just den här läraren vill ha sina uppgifter och att jag lyckades med ett A & ett B.

Nu är det bara stt köra på sista terminen ❤️ den 3 juni är jag förhoppningsvis Undersköterska och tar examen. Sedan hinner jag knappt fira innan det är dags att börja sommarjobba men känns underbart. Sommarjobb är redan klart och jag ska vara på ett underbart ställe som jag vet att jag klarar av och jag vet att jag kommer ha underbara arbetskamrater ❤️ 

Känslan just nu är underbar, ett av de bästa besluten jag tagit att jag började studera till Undersköterska. Äntligen vet jag vad jag vill bli när jag blir stor ❤️ 





Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ju ge bra motivation för dig nr du vet vart du ska jobba i sommar och vad du känner för det :) Kul och Grattis :)

Svar: Ja det gör det verkligen 😊 tack
Marlén

2016-02-04 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0