Hunnit bli nytt år...

Ja..uppdateringarna flödar juh inte direkt, men men.

Sist jag skrev var det jul & julfirande, nu är julen bortstädad och jag har hunnit fylla 31 år. Tiden går verkligen fort, känner mig inte som 31 år utan mer som 25-30 någonstans! 

I helgen, i lördags, hade mamma och jag kalas. Vi bestämde oss för att ha det tillsammans, ingen av oss fyllde ju jämnt eller nått så lika bra att ta två flugor i en smäll. Det var i alla fall riktigt mysigt, vi fikade, pratade, några gick på hockey och sedan blev det lite hemmagjord pizza. Fick lite presenter oxå, två par skor av mina älsklingar, pengar och sedan fick jag en dejt, bio + middag med min älskade pojkvän ❤️ tusen tack för alla presenterna! Pengarna kommer jag tatuera mig för, har länge gått och viljat göra barnens namn någonstans s nu är det dags! Får bli på handleden som jag tänkt förut och sedan något mer...

Annars i helgen har vi inte hunnit med så mycket mer. Måndag imorn och J jobbar, barnen har sin sista lediga dag imorn och sedan på tisdag är det dags för dagis...som dom längtat! Kul för dem att träffa sina kompisar och sina fröknar. För mig drar skolan så smått igång, möte på onsdag och sedan börjar allvaret igen den 19/1.@, känner mig redo och det känns kul. Snart har jag klarat mitt mål... 






Hur har eran helg varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0