Lyx

Imorn är det redan fredag..veckan har gått jättefort och barnen är tillbaka på dagis. De har verkligen längtar dit, men ändå skönt att de haft lite jullov. Bäst att passa på när det går, vet ju inte hur nästa jul ser ut. Förhoppningsvis har jag väl jobb då..hoppas hoppas hoppas ❤️ 

Imorn så ska jag spendera 1 timme & 45 minuter på Underbara hud & spa... Fick presentkort av mina kompisar när jag fyllde 30 (ett år sen, jag vet) så nu har jag bokat tid.
Detta har jag lyxat till det med, hoppas jag får ro i kroppen och kan njuta under hela tiden. Blir ju lätt stressad och har svårt att ligga still. 


Exclusive   105 min

Ryggmassage, rengöring, peeling, porrengöring, brynplockning, massage, mask, arm och handmassage.

 


Det ska bli riktigt skönt i alla fall, alltid skönt att skämma bort sig själv litegrann!

Annars imorn blir det fredagsmys hemma med tacos och någon film tillsammans med J och barnen ❤️


Hur ser eran fredag ut?

Kramis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0