Skola

I onsdags var det dags för upprop i skolan, fick lite information och sedan tider för lektionerna.
Jag tror att det kommer bli bra, hoppas jag kommer in i ett "flow" så jag kan prestera lika bra son under höstterminen 😊 

Bli spännande att se hur veckorna kommer stt se ut, alla kurserna kommer inte starta på en gång utan senare så hoppas bara man hinner med det man ska. Men det är ingen idé att stressa upp sig för det nu...

På tisdag är det dags för första lektionerna..Akutsjukvård och gymnsiearbete ❤️ läraren som har de kurserna verkar hur bra som helst. Väldigt positiv och hon utstrålar glädje, lugn och att hon har mycket kunskap!
Det tackar jag verkligen för..

Återkommer mer om skolan nästa vecka när jag vet mer 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0