Skolan

I tisdags så var det dags stt börja med två kurser, lite genomgång i båda och det känns kanon!
Gud vilken bra lärare, så självsäker och kunnig inom sitt område! Detta kommer bli sjukt intressant och avslutar kursen ned 4 veckors praktik på landstinget. Se vart jag hamnar då på Karlskoga lasarett! 👍🏼 
Har börjat med första inlämningsuppgiften och det är en del upprepning, bara att tacka och ta emot att man läst de andra kurserna och kan använda information som jag redan hittat 😊 
Något som är nytt denna terminen är att man får välja hur man vill studera. Flexibelt- eller närstudier och jag valde närstudier i akutsjukvård. Då är det många obligatoriska lektioner men inte lika mycket att lämna in. Får se hur det går! 


Känner mig taggad men samtidigt nervös p.g.a. Att en del kurse inte startar förrens i mars och då kan det bli tufft att hinna med om det är mkt inlämningsuppgifter! 😳 men det får lösa sig, vill inte börja stressa upp mig nu i början. Måste tänka mer på mig själv denna terminen och inte sätta så höga krav på mig själv..

Nej nu kör vi!
Den 3/6 är det examen, då ska det firas att jag blivit undersköterska ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0