Träning

Fick världens bästa present av min lillebror i måndags, han tyckte jag var värd en för tidig examenspresent ❤️ 
Fick ett årskort på Träningslagret så nu är det träning som gäller & att ta tag i min kropp. Ska jag orka studera så gäller det att jag får röra på mig och träna. Blir vääääldigt stillasittande att plugga och göra massa inlämningsuppgifter så det är skönt att komma ifrån och få träna!
Tusen, tusen tack min älskade lillebror ❤️ vet inte hur jag ska kunna tacka dig och jag tror inte du förstår hur glad jag är för den här presenten! Lovar att köra järnet så du ser att jag verkligen vill träna ❤️ älskar dig lillebror! Får se om vi kan köra något tillsammans, kanske body balance 😂 skämt å sido! Tack igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0