Träning

Dags att ta tag i träningen och även tänka mig för vad jag stoppar i mig. Jag kommer inte sätta några förbud, det funkar inte just nu utan jag kommer att tänka mig för med kosten bara.

Träningen kommer skötas hemma med lite styrkeövningar och sedan får det bli promenader. Har varken tid eller pengar för att kunna träna på gym även fast det vore kul, saknar juh IndoorWalking och BodyPump. Men när jag är färdig utbildad så kanske, kanske jag fixar något träningskort ❤️ 

Har inte så mycket träningsredskap hemma utan får använda fantasin och ta det som finns. Idag fick en liten stol agera stepbräda, tunga ljusstakar fick agera hantlar och en filt fick bli en matta. Det funkade riktigt bra & känns skönt att träna igen, är en bit som fattas i mig när jag inte tränar!





Lets go 👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0