Veckan träning

Måndag: Promenad & hemmaträning

Tisdag: Body Pump

Onsdag: Gym - Ben

Torsdag: Tabatha

Fredag: Gym - Överkropp (ej rygg, den tar jag nästa vecka så jag får koll på teknik och kan träna "bort" mitt diskbråck.

Lördag: 

Söndag:


Japp..denna veckan är jag sjukt nöjd med. Sådan skön känsla i kroppen, fast träningsvärken i benen börjar kännas ordentligt. Men om det känns måste det ju betyda att jag gjort rätt ❤️ 
Hoppas att jag kommer se hur kroppen förändras och förhoppningsvis kommer centimetrarna att minska sedan är det en bonus om det kan minska x-antal kilo på vågen oxå ❤️ 

Nu jäklar!
2016 ska det hända grejer med denna kroppen..kommer bli tufft men måste försöka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0