Fullt upp

Ja ni..här händer det inte mycket, eller jo det händer väldigt mycket så därför jag inte är så duktig på att uppdatera. 

Skolan rullar på som vanligt, har kommit igång med 4/5 kurser så det är skönt. Det känns som jag ändå ligger med bra, men ska nöta av lite uppgifter de närmsta veckorna. Skönt att inte ha så mycket kvar när jag går ut på praktik v.19-22..

Träningen rullar på, blir 2-3 pass i veckan. Blivit en del gym och inte lika mycket pass, men tycker det är kul! Måste bara bli bättre på att ordna hur jag ska köra i gymmet.

Annars här hemma rullar det på, det är kalas och massa lek å bus.

Bjuder på lite bilder ❤️ 
Lite roligare än bara en massa text!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0